Hvad er OPGI?

Der er et andet ord for det, men jeg foretrækker OPGI af tre grunde:
1. ingen har nogensinde hørt om det og det vækker nysgerrighed,
2. jeg synes det er mere gratis for de involverede,
3. det er mindre tilbøjelige til at slÃ¥ mennesker end “knalde” fil.
Så hvad betyder OGPI står for?
Det står for andre folks gode idéer.
Lad mig spørge dig stump. Hvor kreativ er du? Tror du at du kan skrive spændende, ordre trække annoncer ud i toppen af dit hoved? Sikker på du kan, men er der andre mennesker at gøre det mere effektivt end du kunne? Virkelig, hvor god er du til slags ting?
(Til side her: Hvis du er virkelig stor på det, har jeg fået en handel for dig! Nu tilbage til resten af os.)
JEG ER VILLIG TIL AT FORTÆLLE DIG, AT IKKE JEG SOM GOD TIL DET!
De fleste af os er ikke så stor på at skabe effektive annoncer og annonceteksten. Simple kendsgerning. Selv om vi har den grundlæggende talent, vil der være en masse trial and error, før vi får det rigtige.
NÃ¥r vi ønsker at lære en ny teknik eller færdighed, gÃ¥ vi til eksperterne. Vi læser bøger, vi ser professionelle pÃ¥ arbejde, vi lytter til vejledningen af dem, der har været der… gjort. Vi gør alt for at erhverve grundlæggende og forfine vores færdigheder, som de udvikler. Dette virker i erhvervslivet samt.
Af den måde, har du nogensinde se en fastfood virksomhed etablere en ny placering? Kort efter var der flere andre fastfood faciliteter der, var der? De så hvad den ene vidste og lært af deres forskning, ikke de? Det er meget nemmere at planlægge noget, hvis du kan se der er at være en succes, og hvordan de gør det.
Det er, hvad du skal gøre. Thats hvorfor du vil lære af din konkurrence (og andre) og ikke bare læse bøger om markedsføring. En bog kan give dig nogle gode generiske tips og idéer på produkt, placering, præsentation mv. Men hvad vil vise dig, hvad der rent faktisk virker? Simple spørgsmål, simple svar. Hvad der fungerer for andre er hvad vil sandsynligvis arbejde for dig.
Hvis du vil bruge andre folks gode idéer, vil du først etablere en “knalde fil”. Dette vil være en samling af reklamer, breve og andre marketing materiale, der synes at være succesfulde, iøjnefaldende, eller anden værdi for dig med at forberede dine egne annoncer og kopiere materiale. Nu, du vil ikke bruge en andens materiale ord for ord, men hvis en teknik, overskrift, eller drej af sætning arbejder for en anden, helt sikkert der er nogle mÃ¥de at tilpasse det til dine behov.
Hvis noget skiller sig ud eller fanger din opmærksomhed, ønsker du at beholde en kopi af det og se, om du kan bruge en variation af det i din egen markedsføring. Noget lidt mindre indlysende er den annonce, der ser ikke ud til så stor, men holder kører uge efter uge eller måned efter måned. Det vil normalt kun beholde kører, hvis det hjælper nogen tjene penge! Du kan have til at studere annoncen grundigt, måske endda bestille materialer tilbydes eller erhverve en prøve af produktet, for at bestemme effektiviteten af annoncen.
MÃ¥ske er det garantien, service efter salg, kvalitet af produktet. MÃ¥ske er det backend.
I marketing fører virksomheder ofte med en freebie eller billig vare for at fremkalde forespørgsler. Når marketingmedarbejder etablerer en forbindelse med kunden, begynder han eller hun at præsentere andre produkter til kunden. Dette vil være backend, eller det faktiske produkt marketingmedarbejder ønsker at sælge.
For eksempel; Jeg kunne tilbyde en gratis network marketing betænkning som denne, som kostede mig ingenting at erhverve, da jeg skrev det selv. NÃ¥r en person anmoder om i betænkningen, kan jeg medtage et tilbud om en samling af min network marketing rapporter for et mindre gebyr… næppe nok til at dække min mailing og reklame omkostninger… mÃ¥ske endda pÃ¥ mindre end min pris. Hvis kunden er villig til at skille sig af med kontanter til at bestille disse rapporter og har tillid til mig nok til at tro, at jeg vil opfylde min del af aftalen, er det tid for mig at fremlægge min backend (Nej, ikke at backend)… den vare eller tjenesteydelse som jeg virkelig hÃ¥ber at tjene penge.
Der er en oversigt over backend, og det er, hvor pengene er lavet i direkte markedsføring. Annoncer anmoder om up-front betaling for produkter eller tjenesteydelser gøre ikke meget godt samlet set, men når tillid er etableret du kan begynde at spørge for pengene. Hvis du ikke tror mig, bare bestille min betænkning om tofaseproceduren markedsføringsprocessen. Det er kun en dollar!
Jeg er bare sjov. Det er gratis, og der vil være et link til det i bunden af denne betænkning.
Der er to andre områder, hvor OPGIS kan hjælpe os.
Først, de produkter andre tilbyder kan være vigtige for os. Sommetider mennesker ny til markedsføring se en stor gruppe af mennesker markedsføring de samme eller lignende produkter og konkludere, at markedet er mættet. Lad os tage et nyt syn på dette. Al denne aktivitet kan meget vel indikere en varm marked eller produkt. Hvis en masse andre mennesker sælger noget, kan det meget vel være fordi de er vellykkede, gør det!
For det andet, se hvor annoncer placeres. Med hensyn til typer af produkter og tjenester, der er ikke meget nyt under solen. Der kan være en ny vægttab produkt, men vægttab produkter har eksisteret i lang tid. Hvis folk sælger et bestemt produkt eller lejlighed ikke reklame i en etableret publikation eller på en fast arbejdsplads, er det sandsynligvis fordi det allerede har været forsøgt og virkede ikke. Ikke genopfinde hjulet. Hvis træningsudstyr ikke er reklameres i en quiltning magazine, kan der være en grund! Hvis fjorten annoncer tilbyder motorsave findes måned efter måned i en træbearbejdning magasin, kan der være en årsag.
Selvfølgelig, hvis du har den indsigt til at etablere et link, der ikke er set før, det er fantastisk. For eksempel, markedsført jeg vægttab mÃ¥ltider der kræves ingen køle og kunne være forberedt pÃ¥ flere forskellige mÃ¥der. Jeg markedsført til truckere der ikke kun har en tendens til at have et problem at finde sunde mÃ¥ltider pÃ¥ vejen, men der hele tiden søger billigere mÃ¥der at spise mens over vejen. (Jeg ved, fordi jeg var en nÃ¥r.) Jeg gjort opmærksom pÃ¥ dem, bruger min mÃ¥ltider, de kan spise for en dag for omtrent den samme mængde, som en truck stop mÃ¥ltid vil koste… plus de spiser en sundere, afbalanceret kost og er mindre tilbøjelige til at fÃ¥ vægt over vejen.
Anyway, hvis du sælger borehoveder, Spørg dig selv: “hvor er drill bits sælges”? Er det i madlavning magasiner eller i træbearbejdning magasiner? Se gennem et blad for computerspil. Hvor mange annoncer for vægttab produkter kan du se? Nu ser gennem en health magazine. Fandt du nogle vægt tab produkter? Hvis du gjorde, sÃ¥ spørg dig selv, hvorfor virksomheden valgte at købe dyrt annoncen i dette blad. De samme trin gælder for internettet. Bare se pÃ¥ websteder i stedet for magasiner.
Forresten, hvis annoncen ser flot ud, føje det til filen “knalde”.
Den måde at blive en succes er at kopiere, hvad succesfulde mennesker gør.
Copyright 2005 Donovan Baldwin

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *